our song...

Nov 29, 2007

itulah aku...padamu......

Hmmm
cuba kau dengar
cuba kau cuba
diam bila ku cuba
untuk berbicara dengan kau
pernahkah kau ada
bila ku perlu tuk menyatakan rasa hati
dan bila kau bersuara
setia kau mendengar
agar tenang kau merasa
siapa sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku
itulah aku..padamu...
cuba kau lihat
cuba kau cuba..
renung ke mata aku
bilaku kaku melihatmu
pernahkah kau ada..
bila ku perlu tuk menyatakan
rasa sakit dalam diri...
dan bila kau perlu
setiaku menunggu
agar senang kau merasa....
siapa sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku..itulah aku..owhhh
maafkan kerana ku tak pernah
terlintas tuk menulis padamu
maafkan ku
tak mungkin lagi ku meminta..
untuk kau mendengar
untuk kau melihat ke mataku....

cuba~faizal tahir~