our song...

Sep 21, 2007

FiGHTeR

arghhh........!!!!!! sakitnya hati ini.....takper... takpe.. aku puasa...aku puasa..sabar...
aku akan teruskan usaha aku..sampai dapat...aku takkan mengalah..takkan..... aku akan buat sampai jadi...i never stop until i get what i want......kawan-kawan kata aku ni kuat semangat..abah pun kata macam tu...tak tau la aku..dia lebih tau aku...dah 28 tahun dia yang besarkan aku..tentu dia lebih kenal anak dia ni...sebab tu kot dugaan yang aku terima semua tahap maha hebat....hahahhahaha...sib baik aku yang kena..kalau orang lain tak tau la aku..gila kot?

Makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
It makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter
Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
Makes me that much smarter
So thanks for making me a fighter