our song...

Sep 13, 2007

KeHilanGaN

actually, aku baru lepas kehilangan seorang kawan yang 'quite' close jugak ngan aku beberapa bulan lepas...meninggal sebab kanser kelenjar...hilang la dah tempat aku mengadu...biasanya kalau aku ada masalah..aku cakap ngan dia sebab dia akan tadah telinga..dengar citer aku...rahsia kecik, rahsia beso...hehehheeh..ada ke? semua dia tau....dia banyak nasihat aku..bagi aku semangat..masa aku 'down'...mula-mula dengar dia dah takde..aku rasa macam tak caya je..2,3 hari jugak aku 'lost'....hati aku kosong..sekosong-kosongnya....astagafirullahalazim....tak sangka pulak aku akan sedih sampai macam ni sekali..tapi semua dah termaktub dalam qada' dan qadar Allah...terkilan sebab tak sempat nak mintak maaf dengan dia..yela..mana tau..ada salah aku yang belum dia maafkan...aku doakan kau bahagia kat 'sana'...tentang anak kau, adam..insya allah..aku tengok-tengokkan dia...jangan risau..semoga roh kau diterima dan dicucuri rahmat..insya allah..aku akan ziarah kau selalu...