our song...

Sep 13, 2007

KIK


Gambar kumpulan KIK ni aku suka sangat... yela..buat pertama kali..dalam hidup aku..selama aku kerja...aku rasa diri aku all out....itu sebab berkobar-kobar tu nak buat presentation...berkobar-kobar nak buat projek e-surat untuk jabatan... KIK tu apa? Kumpulan Inovatif & Kreatif...walaupun tak menang tapi best...sampai pecah-pecah kepala la..membuatnya..bz gila berbulan-bulan..sampai ada la yang majuk-majuk ngan aku...sebab aku terlalu konsentrate kat KIK ni...apa tak nya...yang dalam kepala masa tu..nak betul slide, nak tambah slide..takut nak present..pegi bengkel...ayat yang ada dalam otak..'seperti dilayar'...'pojek' ..tulang ishikawa'...'4W 1H'...sampai hari konvensyen tu..nak present..jantung dup dap...macam nak tercabut..luruh..dah present lega..tapi tak menang...takpela..at least orang dah kenal jabatan aku...aku sibuk..bz sebz-bz alam...masa tu...mana la tak majuk kawan tu..apa pun satu pengalaman yang bagus dan baru bagi aku...bagus untuk improve diri kita sebenarnya...untuk lebih berani dan kepala otak digunakan all out ...sib baik tak brain damage..hihi...kena tanya ketua kumpulan ni bila lagi nak buat projek baru...kawan-kawan..projek hari tu dah ok..bukan kita tak bagus..rezeki kita belum ada...