our song...

Sep 25, 2007

Rahsia Hati

Pergorbanan...ramai yang boleh sebut tapi jarang jumpa orang yang sanggup berkorban kerana sesuatu...untuk seseorang...aku pun ada jugak..pengorbanan aku tersendiri...tapi tak perla..apa yang aku buat ni demi masa depan aku...demi orang-orang yang aku sayangi, hormati...mungkin pengorbanan aku tak sehebat mana...berbanding pergorbanan orang lain yang lebih besar...mak sanggup bertarung nyawa untuk melahirkan aku...terima kasih mak...itu jer yang mampu terluah dari mulut aku...seperti biasa...aku akan simpan sendiri semua rahsia hati aku.....terpecah, terkoyak rabak..tersagat...remuk redam...pun hati aku..semuanya biar kat dalam...perempuan ditakdirkan mampu untuk menahan kesakitan, kepertian hidup dan semua yang paling sakit...sebab tu beranak bagi kat perempuan....hihihi...yang pasti aku bangga jadi seorang perempuan...